Ніжинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №17
Субота, 14.12.2019, 07:27
Меню сайта

Вход на сайт

Поиск

Календарь
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архив записей

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 90

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

                    Поради  педагогам від психолога
     

    Правила, яких має дотримуватися вчитель щодо невстигаючих учнів

     

     

    • Не ставте невстигаючого учня в несподівану ситуацію «запи­тання — відповідь»; дайте учневі можливість підготуватися та обмір­кувати відповідь.
    • Бажано, щоб учень відповідав не усно, а письмово.
    • Засвоєння великого за обсягом, різноманітного складного матеріалу не давайте відраду; розділіть його на окремі інформацій­ні шматки і подавайте поступово, в міру засвоєння.
    • Не примушуйте невстигаючих учнів відповідати новий, тіль­ки-но засвоєний на уроці матеріал; відкладіть опитування на нас­тупний урок, дайте учневі можливість опрацювати його вдома.
    • Шляхом правильної тактики опитувань і заохочень (не лише оцінкою, а й зауваженнями типу «відмінно», «молодець», «розумни­ця» тощо) формуйте в учня впевненість у власних силах, у своїх знаннях, у можливості вчитися; ця впевненість допоможе учневі в екстремальних, стресових ситуаціях іспитів, контрольних, олімпіад тощо.
    • Тактовно оцінюйте невдачі учня, адже він сам дуже болісно їх сприймає.
    • Під час підготовки відповіді давайте час для перевірки та виправлення написаного.
    • Якомога менше відволікайте учня, його увагу, створюйте спокійну, а не неврозну обстановку.
    Copyright MyCorp © 2019
    Сайт создан в системе uCoz