Ніжинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №17
Неділя, 11.04.2021, 01:16
Меню сайта

Вход на сайт

Поиск

Календарь
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архив записей

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 108

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Поради для учнів
    «Правила ефективного спілкування»
    Спілкування – це те, що наповнює щоденне життя кожного. Під час комунікації обмінюємось думками, знаннями, емоціями. Однак, на жаль, не завжди залишаємось задоволеними після розмов. У чому ж справа? А може в тому, що існує декілька нехитрих правил, які забезпечують якість наших бесід?
    Правило перше: відкритість. Із вчителем в школі, із друзями, у сім’ї ми говоримо по-різному. Але кожна із цих розмов потребує від нас відкритості, тобто готовності зустрітись з іншим. Щирість, вміння виразити свою готовність до прийняття іншого – це вже підвалина успішного спілкування.
    Правило друге: діалог! Так, ми інколи буваємо невиправними егоїстами. Але для розмови завжди потрібен хтось ще, окрім мене. Довгі, детально-виснажливі розмови про себе – це не комунікація. Варто навчитись бачити, чи цікаво співрозмовнику тебе слухати,  чи ні.
    Правило третє: слухай іншого. Мабуть, кожному з нас доводилось побувати у ситуації, коли я говорю – стіни слухають. Це ж образливо, правда? Якщо йдеться про якість спілкування, то слухати співбесідника – основоположне завдання. Бо який же тоді сенс?
    Правило четверте: пам’ятай про добрий тон. Ще змалечку всі ми вчимось, що перебивати – не надто культурно. Однак в розмові все менше про це згадуємо. Добрі манери ніхто не відміняв. І вони, насамперед, – це вияв самоповаги.
    Правило п’яте: не говори для годиться або тому, що треба. Всі ми чудово знаємо, що  нічого й нікому не мусимо. Більше того, у спілкуванні, бо воно – вияв внутрішнього бажання кожного. Не варто вести розмову для годиться. Бесіди мають приносити задоволення, а не втомлювати.
    Правило шосте: будь відвертим. Уміти назвати біле білим, а чорне – чорним, не загортаючи все у папірці, – це не нахабство і не вроджена властивість характеру, це насправді –  результат праці над собою.
    Правило сьоме: готуйся до важливих розмов і до буденних також. І тут  йдеться не про детально розписаний план розмови, а про саморозвиток.  Читай, будь активним, знаходь щось цікаве, займайся улюбленою справою – і з тобою буде про що поговорити.
    Правило восьме: усміхайся. Усмішка здатна налагодити комунікаційні потоки навіть тоді, коли слова безсилі.
    Правило дев’яте: жестикулюй. Постава тіла, вміння підсилювати сказане жестами – це мистецтво, до якого варто прагнути. Так розмова стає жвавішою та живішою.
    Правило десяте: не піддавайся емоціям. Нерідко розмови мають підвищений тон звучання. В таких випадках слід пригадати, що той, хто володіє собою, – володіє світом. Бо слово – не горобець…
    Спробуй застосувати ці поради уже сьогодні і результат не забариться!

    Copyright MyCorp © 2021
    Сайт создан в системе uCoz