Пожежа була і є найнебезпечнішим стихійним лихом. Внаслідок пожеж гине та страждає значна кількість людей.
Звернути увагу учнів на банальні, але водночас необхідні знання правил пожежної безпеки, - таке завдання поставила перед собою волонтерська група учнів 6 класу разом із класним керівником Кошовою Наталією. Як відомо найкращий спосіб захиститися від пожежі – не спричинити її. Виступ учнів відбувся на щопонеділкових шкільних зборах. Школярі мали можливість не тільки повторити основні правила, а й переглянули відеоролики з пожежної безпеки.
...
Читати далі »
Переглядів: 465 |
Додав: Людмила |
Дата: 17.01.2017
|
|
Робота Ніжинської загальноосвітньої школи № 17 у Всеукраїнській програмі «Демократична школа» зорієнтувала педагогів на навчання про, для і через права людини. Із захопленням та сумлінням учні 11 класу на факультативному занятті «Кроки до порозуміння» разом із соціальним педагогом Нечипоренко В.М. грали в карткову гру "Країна гідності", яка базується на оригінальній грі про соціальні права «Життя важке». Випускники добираючи аргументи під час прийняв рішень, більше дізнались про невід'ємність, взаємозалежність та універсальність прав людини, розглянули реалії політики та напрацювання в галузі соціальних прав, проаналізували роль молодих людей у формуванні соціальної політики
...
Читати далі »
Переглядів: 548 |
Додав: Людмила |
Дата: 17.01.2017
|
|
Птахи взимку бояться не холоду, а голоду. Тих запасів, що були зроблені восени, не вистачає. Тому й гинуть птахи у сильні морози. В наших силах врятувати птахів від голодної смерті: розвісити годівнички та постійно підгодовувати їх.
Традиційно наша школа на чолі з учнівським самоврядуванням в зимовий період проводить акцію «Допоможемо птахам взимку». Мета акції – виховання дбайливого ставлення до природи рідного краю, розвиток почуття відповідальності за довкілля, практична допомога птахам – виготовлення та вивішування годівничок. В цій акції взяли участь учні початкових класів. Діти разом
...
Читати далі »
Переглядів: 393 |
Додав: Людмила |
Дата: 17.01.2017
|
|
|