З нетерпінням чекали та із хвилюванням поспішали на чергові «Методичні теревені» педагоги Ніжинської загальноосвітньої школи І- ІІІ ступенів № 17. Ми продовжуємо вибудовувати трикутник партнерства освітнього процесу. На цей раз в нагоді став «бутерброд», який сформували батьки під час освітньої платформи. Кожен вчитель читав та задумувався над висновками батьків – що подобається, що не подобається в школі, що хотіли б побажати. Дякуємо нашими мамам, татусям, бабусям та дідусям за підтримку, розуміння, відвертість, об’єктивізм. Дякуємо за отриманий імпульс до подальшої роботи, за вказані проблеми та конкретні побажання! Робота на спільний позитивний результат не закінчилась, а продовжується. Але радіємо з того, що маємо такий продуктивний зворотній зв
...
Читати далі »
Переглядів: 304 |
Додав: luda1974pp |
Дата: 12.02.2019
|
|
Скільки себе пам’ятаю в освіті, стільки і йдеться мова про відомий трикутник: батьки, діти, педагоги. Але ось термін «педагогіка партнерства», з’явився в лексиконі української школи відносно недавно. І не тільки термін, а усвідомлення: побудувати нову українську школу неможливо без спільної роботи на результат, без активної підтримки та зацікавлення батьків. Робота у Всеукраїнській Програмі «Демократична школа», спонукає колектив Ніжинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 17, шукати нові техніки, форми, методики роботи з батьками. як із партнерами освітнього процесу. Як правило, наші мами, татусі, бабусі та дідусі, не дуже охоче відвідують батьківські збори ( у нашій школі - це батьківські діалоги або зустрічі). На те є низка як об’єктивних так і суб&r
...
Читати далі »
Переглядів: 308 |
Додав: luda1974pp |
Дата: 12.02.2019
|
|
|