Учителі Ніжинської школи 17 не чекають поки прийде НУШ у середню та старшу школу, а вже сьогодні запроваджують тематичні дні. Другий рік поспіль у школі проводяться тематичні дні. Цього разу у у 5-11 класах «Кольоровий тематичний день». Кольори зцілюють нас, змінюють наш настрій і внутрішній стан, заспокоюють і змушують діяти, розпалюють творчу думку, допомагають зосередитися.
Створення сприятливого психологічного комфорту в школі, розширення та збагачення емоцій дітей, розвиток інтересу до свого внутрішнього світу та світу інших людей, поглиблення знань про кольори на всіх предметах – таке завдання ставили вчителі школи і реалізували провівши кольоровий день. Кожен вибрав свій колір, який був елементом одягу. Учні 5-11 класі взяли участь у інтерактивній вправі «Букет квітів класу», де створили букет квітів класу. Діти дізнаються про велику різноманітність
імен у своєму класі. Вони розуміють, що кожен із них отримав ім’я, яке відрізняє їх один від одного; вони усвідомлюють, що їхнє ім’я не можна у них забрати, воно належить їм назавжди.
Багато різних імен позначають багато різних особистостей, і що їх особлива класна спільнота утворюється з усіх цих різних особистостей, котрі зібрались разом, як пишний та яскравий букет квітів. Діти зрозуміли, що разом вони утворюють навчальну спільноту. Тема кольорів прослідковувалась і на уроках, а саме:
- На уроках географії 7, 9 класи (учитель Власенко Л.В.) учні пригадали, які кольори використовуються в географічних картах;
- На уроці фізики, 9Б клас (учитель Смелянська О.В.), під час вивчення теми «Атомна енергетика в Україні» учні запам’ятали, що кольори ядерної небезпеки – чорний і жовтий;
- На уроці правознавство, 9Б клас (учитель Кононець Н.І.) –використання кольорових карток як: споживач, продавець, виконавець;
- На уроці хімії та біології у 8, 9 класу (учитель Степанова Л.В.) використання кольорових карток для кольоротерапії та виконання реабілітаційних вправ «Зоряне дихання»;
- На уроках математики 5Б, 7, 11 класах (учитель Шепетун А.І.) використання інформації про кольори;
- На уроці математики у 6 класі (учитель Дусь О.Ф.) складання квітки «Цілі та раціональні числа»;
- На урокахукраїнської мови у 5А, 7, 9 класах (учитель Колоша Л.В.) учні писали диктант про кольори, складали веселкове речення, пригадували символіку кольорів у вишиванці;
- На уроці інформатики у 9 класі (учитель Пилипенко Л.Ю.) створювали комп’ютерну публікацію про кольори, їх значення;
- На уроці української мови у 6 класі (учитель Кожухівська В.П.) використовували кольорові сигнальні картки під час рефлексії уроку;
- На уроці основ здоров’я у 9 класі (учитель Кошова Н.В.) створювали кольоровий квадрат раціонального харчування та використовували сигнальні картки для голосування.
Бібліотекар Вовкодав О. І. долучилися до цього дня організувавши кольорові літературні композиції:"Лауреати Шевченківської премії", "Класики української літератури". Протягом дня для відвідувачів бібліотеки були проведені цікаві екскурсії, з яких учні довідалися про видатних митців.
Психолог школи Мошко О.А. провела тестування «Кольоровий настрій школи. Сьогодні настрій школи – синій. Учитель англійської мови Лазарєва в рекреації школи інтерактивну вправу «Говоримо про кольори англійською та німецькою мовою. Настрій дня – кольоровий.
Ініціативна група учнів 7 класу підготували фото кольорового дня.






 |