В перший після канікулярний тиждень поспішали батьки Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 17 на чергову нетрадиційну зустріч-засідання «Освітянської платформи». Цього разу мова йшла про партнерство, тобто про співробітництво сім’ї та школи як важливої умови ефективного освітнього процесу, спрямованого на створення атмосфери доброзичливості і взаєморозуміння. Формою проведення обрано освітній коучинг, тренінг особистої самореалізації. Працюючи у п’яти локаціях, в кожній з яких була група делегованих учнів школи, учасники намагались розібратись у проблемах сучасної освіти. Жваві розмови, жартівливі, але влучні вислови, серйозні висновки, дали змогу усвідомити - сім’я і школа створюють оптимальне освітнє середовище для вільного та повноцінного розвитку особистості школяра. Одностайність і батьків, і учнів, і педагогів була в тому, що учитель має бути другом, а родина – залучена до побудови освітньої траєкторії дитини. Педагогіка партнерства визначає істинно демократичний спосіб співпраці педагога і дитини, який не відкидає різниці в їхньому життєвому досвіді, знаннях, але передбачає безумовну рівність у праві на повагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість. Основним месседжем загального обговорення вже в актовій залі був – сьогодні стосунки між керівництвом школи, вчителями, батьками і учнями також зазнають змін. Напрацюванням став «Меморандум співпраці між учасниками освітнього процесу: педагогами, учнями, батьками». Він, за задумом учасників тренінгу, допоможе шкільній спільноті дійти згоди і впорядкувати всі аспекти життя школи за новими, сучасними принципами.
Тетяна Власенко
в.о.директора



|