Ніжинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №17
Субота, 14.12.2019, 09:06
Меню сайта

Вход на сайт

Поиск

Календарь
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архив записей

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 90

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Главная » 2019 » Жовтень » 29 » Участь Власенко Л.В., ЗДНВР Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 у міжнародній конференції
    22:38
    Участь Власенко Л.В., ЗДНВР Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 у міжнародній конференції

    Участь Власенко Л.В., ЗДНВР Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 у міжнародній конференції  «Впровадження Рамки КДК (компетентності для культури демократії) Ради Європи у школи?»

    У Тбілісі відбулася Міжнародна конференція «Впровадження Рамки КДК (компетентності для культури демократії) Ради Європи у школи?». Серед 80 освітян-учасників  була й численна українська делегація тренерок/-ів та представниць шкіл -учасниць Програми “Демократична школа”. Зустріч стала майданчиком для інтеграції унікального й різного досвіду України, Грузії та Молдови та налагодження партнерських зв’язків для подальшої співпраці.

         Міжнародна конференція проходила у формі тренінгів та панельної дискусії, у який взяли участь міжнародні експерти з ОДГ/ ОПЛ  (освіти для громадянства та освіти з прав людини). Вела панельну зустріч директорка Європейського центру ім. Вергеланда Ана Перона-Ф’єльдстад із Норвегії.    

           Експертка з Молдови Коріна Лунгу ділилися досвідом впровадження предмета «громадянське виховання»  у 5-9 класах та формувального оцінювання на основі Рамки КДК (компетентності для культури демократії)  саме з цього предмету.

       Представниця з Грузії Манана Ратіані розповідала про професійний розвиток учителів на базі шкіл та про способи розвитку КДК(компетентності для культури демократії)   через шкільні проекти.

    Експерт із Франції, Паскаль МомпуаГайар зосередила увагу на тому, що долати глобальні виклики сьогоднішньої освіти можна за допомогою методів «радикальної педагогіки» - діяльнісного підходу, навчання за межами класу, справжніх, а не зімітованих навчальних проектів.

    Національна координаторка Програми "Демократична школа" в Україні Христина Чушак говорила про співзвучність пріоритетів Нової української школи ідеям проекту «Демократична школа». В Україні працюють 10 пілотних шкіл   (в тому числі і наша школа), які впроваджують Рамку КДК (компетентності для культури демократії).

                За концепцією НУШ окремо акцентовано увагу на упровадження особистісно-орієнтованої моделі освіти, заснованої на ідеології дитиноцентризму.

                В Україні впровадження  Рамки КДК проходить через застосування вправ з посібників Ради Європи для формування громадянської та соціальної компетентностей під час вивчення різних предметів у 5-9 класах. Проаналізувавши Концепцію НУШ, слід зазначити, що окремо акцентовано увагу на упровадження особистісно-орієнтованої моделі освіти, заснованої на ідеології дитиноцентризму та формування загальнолюдських цінностей.

    Разом розробляти правила роботи в класі і дотримуватись їх.

    1. Впровадження вправ потребує групову роботу (у групі 4-6 учнів), що дає можливість підвищити активність кожного учня і навчання стає цікавішим.
    2. Навички співпраці (учень вчиться працювати в команді).
    3. Учні набувають практичний досвід, а саме вчаться поважати один одного у групі та брати активну участь у прийнятті спільних рішень і нести відповідальність за свої рішення.
    4. Кожен учень має право висловлювати і відстоювати свою думку,  а це значить виховуємо вільну незалежну особистість.
    5. Учитель є взірцем для учня, своїм прикладом надихає і зацікавлює дитину.
    6. Підтримувати ініціативи дітей, давати їм можливість розкритися.
    7. Зворотній зв'язок в освітньому процесі.
    8. Формування в учнів системи загальнолюдських цінностей – морально-етичних (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичних (свобода, демократія, культурне різномаїття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність.
    9. Впровадження формувального оцінювання.
    10. Учень-учитель-батьки стають партнерами.
    11. Навчання впродовж життя (постійне навчання вчителів через проведення тренінгів).
    12. Важливим є обмін досвідом.

    За словами  Національної координаторки Програми "Демократична школа" в Україні Христини Чушак:  «Компетентний учитель – той, який навчається разом з учням і який навчається від учнів – це, власне, основна ідея демократичних шкіл».

       

    Просмотров: 26 | Добавил: luda1974pp | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Copyright MyCorp © 2019
    Сайт создан в системе uCoz